...................................................................................................

Friday, 26 April 2013

Bahagia Nya :D

Haii sume :D takataw kenapa hari ni aku pi keja ramai yang cakap aku cantek .. haha (perasan) mybe sbb aku pakai baju kebaya kot kan , actually aku pakai baju tu sbb tak payah iron , maklomlah bangon lambat , capai saje la baju ,, hewhew . nak cite skit lah kan 


1) abang sorg tu tnye 

   abang : ni kt papan tanda ni nombor sape ?   
   aku   : nombor ayah . knpe ?    
   abang : oh, kalo nak tmpah untuk kenduri boley ke ?   
   aku   : boley ! boley sangat :D   
   abang : nombor adk xdek ? hewhew     
   aku   : hah ? saye ? eh, mmg ade tapi kalo abg contact ayah
           lagi senang :) (dlm hati sah gatai !)                      
   abang : oh, yeke , oke2 . (dtg dkt kt aku smbil ckp) *ni dah
           ade yg punye keh ? ;)                
   aku   : eh, sye dah tunang :) (ape aku ckp nih ? tibai jelah)
  abang  : yeke ? :O alamak melepas saye :P 


2) pakcik2 BN    



aku        : ye ? nak order ape ?   

pakcik     : cendol 3 , laksa telor 3 , eh yeke? mandai aku
             (tnye kwn) :P                      
kwn pakcik : betoi lah tu    
aku        : :) oke laksa 3 , minum ?   
pakcik     : ish budak nihh , baru nak masok minang ! kan dah                           
             ckp tdi cendol 3 :@   
aku        : (aduhh,malu nye aku,hewhew) oke pakcik,sory :P               
pakcik     : tu lah , ingt nak menikah ja ! baju dah lawa dah..  
aku        : hewhew, :P (malu siot)


oke stop !! aku taktaw lahh cantek sgt ke aku pakai kebaya nihh ? hewhew , dah lah bambam :P takpe lahh , aku terima ja !! terima kasih :) Hari Rahmat : Jumaat .. dapat penuh pujian :PP